حراج!

رینگ لایت مدل TWIN-26CM T به همراه سه پایه

9,990,000 

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 13397459 دسته:

توضیحات

TWIN-26CM T یک رینگ لایت با قطر 26 حرف T طراحی شده است. سه پایه دارای دو بازو است، که هردو برای نگه داشتن رینگ لای یا برای نگه داشتن تلفن یا هر لوازم دیگری است. TWIN-26CM T با طراحی زیبا و کاربردی، ایده‌آل برای عکاسی روزانه، ویدئوگرافی، زومبا، آرایش حرفه‌ای و موارد دیگر است. با داشتن این رینگ لایت، شما می‌توانید نور مطلوب خود را به راحتی کنترل کنید و براقیت و روشنایی مناسبی را برای تصاویر و ویدئوهای خود ایجاد کنید. همچنین، این رینگ لایت دارای سه حالت نوری است که شامل نور گرم، نور سفید و ترکیبی از نور گرم و سفید می‌شود. با این انتخابات نوری متنوع، می‌توانید جو مورد نظر خود را برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری انتخاب کنید و به طور خاص در آرایش و ویدئوهای آموزشی نور مناسبی را برای جزئیات دقیق ایجاد کنید. سه پایه T-شکل این رینگ لایت از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌ فرد است. با این سه پایه، شما می‌توانید رینگ لایت را به ارتفاع دلخواهتان تنظیم کنید و به راحتی در زاویه دلخواه بچرخانید. در نهایت، TWIN-26CM T با طراحی کارآمد، عملکرد عالی و امکانات چندگانه، ابزاری قدرتمند برای عکاسان، ویدئوگرافرها و علاقه‌مندان به آرایش و موارد دیگر است. با داشتن این رینگ لایت و سه پایه T-شکل، شما می‌توانید تجربه عکاسی و ویدئوگرافی خود را به سطح بالاتری برده و نتایجی حرفه‌ای و جذاب را به دست آورید.

وزن 1000 گرم
ویژگی ها شعاع خارجی رینگ لایت 26 سانتی متر ، راه اندازی با کابل یو اس بی، 3 پایه تی شکل 2 سر که امکان نصب رینگ لایت روی هر 2 سر وجود دارد، مناسب برای تمام کاربردها از جمله عکاسی زیبایی و عکاسی محصول، حداکثر ارتفاع 3 پایه 2 متر و عرض میله تی شکل 66 سانتی متر، بهتر است برای پایداری 3 پایه نگهدارنده تی شکل تا تا انتها باز نکنید.
اقلام همراه : 2 عدد رینگ لایت 26CM و 2 عدد بال هد ، 2 عدد گردنی به همراه گیره نگهدارنده ی گوشی ، یک عدد پایه با ارتفاع 2 متر و افزونه میله ی 66 سانتی متری

زاویه نوردهی 360 درجه
عمر مفید لامپ‌ها 30000